søndag 4. august 2013

Løpsgasellemannen

O, se hva som kommer i det fjerne. Er det en gnom? Et skogstroll? En maursluker?


Det er løpsgassellemannen.

Og med et helt utmerket løpsgassellesteg. Gassellemannen foretrekker flat bakke eller svak nedoverbakke fremfor oppoverbakker og han bærer på en såkalt mini gamer-belly.


Mens han fortsatt er varm stuper han i en liten dam.


Der avkjøles kroppen på en behagelig men effektivt måte.


Det var jeg som var initiativtaker til joggeturen, noe som er ganske sjeldent. Lever en liten smule opp til en ide jeg hadde i mai (link, bloggen). Det var jeg Kristian og Brage som var med på denne turen. Kristian tok de utmerkede bildene. Begrepet løpsgaselle oppsto 22. september 2012 da Nils var kreativ i kommentatorfeltet (link).

Jeg innser også at jeg burde utnytte solen mer hvis den skulle vise seg mer i august og september. Brage er langt fra like bleik som meg. Når det gjelder flere historier om løpskgassellemannen, tror jeg at jeg trygt kan si: Fortsettelse følger...


5 kommentarer:

  1. Ikke den værste gamermagen jeg har sett nei. Positivt med joggeinitiativ fra blogger. Kan se ut som man risikerer å bli blendet om man ser på bloggeren mens sola skinner. Ekstremt hvit. Mon tro hva bloggeren kan prestere på en 3000 test? Mulig å få opp en poll som tipper resultat på forhånd? Jeg setter en knapp på 17 min, hvis det blir et av alternativene.

    SvarSlett
  2. Likte jogheturen jeg også. Gamer bellyen er ikke så ille. Vi kjenner vell en som har hatt verre... hehe. Flotte bilder som ble tatt. Synes jeg så extra brun ut på siden av deg...

    SvarSlett
  3. Oioi endelig et gasselleinnlegg ! Med bloggers større og større interesse for gasselleaktivitet vil nok gamermagen snart være historie:\ Flott tur som Nils burde vært med på.. Hva angår 3000 har vel blogger registrert løp fra da han var en liten pjokk.. Montro om han slår den tiden?? Nå ser jeg virkelig fram til fortsettelsen

    SvarSlett
  4. Når det gjelder 3000 meteren ser jeg at jeg må trene opp ryggen.

    SvarSlett
  5. Og den beste treningen for ryggen er løping..kjør på

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...