fredag 19. juni 2015

En forbausende urevolusjonerende telt-tur.


På telt tur med Kristian, Nils og meg, er det visse ting som er rimelig forutsigbart slik som:


Grinch i aksjon og...


... en trist svidd pølse med et trist tryne til å se på den triste pølsa.


Sindre og Brage ble også med, i tillegg til en 6te person som ønsket full anonymitet.


Det ble funnet en fin grillstein, som fungerte vel for steking av mat. Jeg tror det var den øl-påvirkede Nils som ønsket å ta med steinen hjem.


Tidvis oppsto det hendelser som var nasty.



Etter hvert fikk jeg forslag om å henge sokken min til tørk. Det var et ganske rart forslag, siden sokken allerede hang til tørk.


Nils sin fiskelykke var også rimelig forutsigbar.


Siste bilde viser en døsig Nils og et telt som nesten flyger av gårde. Brage så fornøyd ut.

Om turen generelt: Turen var ganske urevosjonerende. Jeg følte det var delvis tilbakegang i gode telt- og tarp-løsninger. Sindre, Brage, den 6de gjesten og meg sov i samme telt. Sindre, Brage og meg delte en oppblåsbar madrass. Jeg fikk litt dårlig søvn fordi Brage av og til sov med kroppen sin fra hjørne til hjørne på madrassen. Tarpen Nils satt opp ble kun brukt i 5 minutter.

Fra tidligere turer synes jeg Kristians tarp-løsning har vært av de bedre. Dessuten tror jeg det er bedre at hver enkelt setter opp individuelle telt for seg selv. På grunn av litt dårlig søvn, og begrenset med gode påfunn kan jeg ikke gi en sterk terningkast på turen.

2 kommentarer:

  1. Fin tur :) fine bilder. Et snev av sensur.
    Alt i alt tommel opp :)

    SvarSlett
  2. Hyggelig med mange på tur ! PLuss for komiske bilder. Søvn er et must dog. Sindre lagde også en burger til meg som fortjener skryt. Viare god sumar

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...