mandag 2. november 2015

Helgebesøk av Ellingsen


Denne helgen fikk vi besøk av min bror Brage og min bror Sindre med sine barn Nora og William. Sindre var initiativ for at jeg fikk besøk på fredags milonga av han og Brage og Marie.


Sindre og Marie her...


Og Brage her.


Brage dro tidlig på mandag.  Vi andre gikk oss en tur i dag.


Teodor lette etter fisk, men denne dammen var for liten.


I denne dammen var det antageligvis fisk.


Men det er ikke en god ide å svømme med fisken denne dagen.


En fin gjeng på tur her.


Nora blåste såpebobler...


Som hunden Varga jaktet.


Jeg etterspurte noen visdomsord fra Sindre og han forsøkte med: "Hvis jeg er vis, hva er Marvin Wiseth?"


Vi vandret så hjem.


William tok godt vare på sjokoladen han fikk av meg...


Mens jeg,  hans onkel, klarte å miste min sjokolade under dørtrappen. Arg.

6 kommentarer:

  1. For en gjeng ! Familieidyll altså

    SvarSlett
  2. Det viste seg at William ikke hadde tatt så godt vare på sin sjokolade likevel, og onkel har den i sin besittelse.

    SvarSlett
  3. Forresten. Visdomsordet fra Sindre er ekstremt døvt ")

    SvarSlett

Hvem kan bli årets kommentator mon tro...